Obsah trvale umístěný pod menu

Stalo se vám někdy, že jste umístili například výňatek z rubrik pod menu, ale zobrazovalo se vám to pouze na hlavní straně? Při překliku do kteréhokoliv menu nebo článku to prostě zmizelo a nebylo k nalezení.
To je proto, že jakýkoliv obsah, který chcete, aby byl trvale pod menu, musíte umístit přes pokročilé nastavení šablony. Ukážeme si jak na to.

 

1. Nejdříve si nahoře v pravé části administrace najdeme "Šablona webu" a rozklikneme si ho. Ukážou se nám dvě položky "Šablona webu" a "Pokročilé nastavení". Klikneme na "Pokročilé nastavení".

 

 

2. Zobrazí se nám trochu jiná administrace jak si můžete všimnout nahoře na obrázku. Některé položky, které vidíme v klasické administraci nám zmizí a přibudou nové, které za normálních okolností vidět nemůžeme. Zároveň dole pod menu je, tak jako i v normální administraci, prostor pro vložení obsahového boxu (zvýrazněno červeně)

 

3. Do tohoto prázdného boxu jsem přesunula "Formátovaný text" (položka, který má obrázek v podobě dvou modrých Aček), normálně přes "Upravit text" jsem do ní vepsala 'Oblíbené' a dala uložit (zvýrazněno červeně). Všechny změny, které jsem v políčku provedla se mi teď zobrazují. V tomto případě, narozdíl od kterékoliv jiné stránky, nemusím nikdy dávat "Publikovat", protože všechny zde provedené změny již jsou automaticky publikovány.

 

4. Zavřu "Pokročilé nastavení" červeným políčkem v pravém horním rohu, kde je napsáno "Zavřít nastavení" a dostanu se do normální administrace, kde mohu vidět, že mnou vložený "Formátovaný text" je pod menu. Pokud byste proklikli na jakoukoliv stránku administrace budete ho tam mít vždy s veškerým obsahem, který do něj vpíšete. (zvýrazněn je červeně)

 

 

5. Nyní, když se podíváte na bublikovanou verzy vaší stránky vidíte, že jak na hlavní straně tak na všech ostatních stránkách vašeho webu se stále zobrazuje pod menu políčko s "Oblíbené".

6. Tímto způsobem, vždy přes "Pokročilé nastavení" pod "Šablona webu", můžete na svou stránku přidávat veškerý obsah, který vám editor "Pokročilého nastavení" umožní.

Komentáře:

-

No vidíš. O tomhle jsem také přemýšlela. Budu si na to muset jednou podívat. Určitě bych něco trvale pod menu chtěla.

Re: -

Hlavně jestli podle návodu budeš schopná si něco na stránku korektně vložit. :-)

Re: Re: -

Tak už jsem to udělala, mám na "pevno" vložený odkaz na nejnovější články na webu. Teď pro změnu přemýšlím, jestli to jde i obráceně. Když tam mám něco na pevno - konkrétně vzkazovník z bluebordu, mohl by se objevovat jen na první straně. On už to má tu "pevnost" asi přednastavenou, protože já nevím, že bych proto, aby tam byla takto něco udělala.

Re: Re: Re: -

Budu upřímná když řeknu že nechápu proč bys ho měla mít jenom na hlavní straně, nicméně ano, jde to velice snadno.
Ty jsi tam blueboard vložila nejspíš přímo přes tam poskytované tlačítko "Vložit na webnode". Tím se ti zrovna tohle automaticky zapíše na všechny stránky.
Pokud ho chceš mí přímo je na hlavní stránce, tak když si na ni přetáhneš formátovaný text na místo, kde chceš vzkazník mít. Otevřeš si ten formátovaný text, rozbalíš menu, klikneš na "zdroj" a potom zkopíruješ HMTL kodu příslušného vzkazníku. Najdeš ho v jeho administraci na blueboard stránce.

Re: Re: Re: Re: -

Já to ještě zvážím. Hlavně mi přijde, že je tma moc věcí a neí to proto přehledné. A ten vzkazník zabírá hodně místa.
řpijde mi, že třeba odkaz na Nové články by mě být dobře viditelný a sadno dosažitelný. právě ten bych nejraději dala hned pod menu místo kontaktu. Ale koukám, že kontak je spolu s menu na pevno. Můžu si maximálně vybrat jestli před nebo za vzkazovník. Tak si za ... to mi přijde vzhledem ke kontaku, který je před tím, jako logičtější verze.

Přidat nový příspěvek